پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید مدیران ارشد شرکت ایزهار پاکستان از شرکت گستران بذر عطار نیشابور عضو  مرکز رشد نیشابور

بازدید مدیران ارشد شرکت ایزهار پاکستان از شرکت گستران بذر عطار نیشابور عضو مرکز رشد نیشابور

- 1402/06/14

در راستای توسعه بازار و تجاری سازی محصولات، مدیران ارشد شرکت ایزهار پاکستان با حضور در شرکت گستران بذر عطار نیشابور از شرکت‌های دوره رشد مرکز رشد نیشابور با دستاوردهای این شرکت از نزدیک آشنا شدند .

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از روابط عمومی مرکز رشد نیشابور، در راستای توسعه بازار و تجاری سازی محصولات، مدیران ارشد شرکت ایزهار پاکستان با حضور در شرکت گستران بذر عطار نیشابور از شرکت‌های دوره رشد مرکز رشد نیشابور با دستاوردهای این شرکت از نزدیک آشنا شدند . 

در ابتدای این بازدید، مازیار ناظران رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، ضمن اشاره به ماموریت و فعالیت‌های مرکز رشد فناوری نیشابور، در راستای کمک به توسعه بازار شرکت‌های فناور عضو، به معرفی بیشتر شرکت گستران بذر عطار نیشابور پرداخت و تعامل ایجاد شده را فرصت مناسبی برای شروع همکاری‌های بیش از پیش در عرصه فناوری دانست . 

شرکت فناور گستران بذر عطار نیشابور با ایده محوری استفاده از کشت بافت در تولید پایه‌های مقاوم و تولید ارقام پرمحصول و دستیابی به پروتکل‌های تجاری محصولات استراتژیک در مرکز رشد فناوری نیشابور پذیرش و مشغول فعالیت می باشد.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.